pless.pl - medium nr 1 w Pszczynie pless.pl

medium nr 1 w Pszczynie

Najnowsze

  • 10 czerwca 2019
  • wyświetleń: 266

Dlaczego warto uruchomić w swoim sklepie opcję wysyłki kurierem?

Materiał reklamowy partnera:

W internecie kupuje coraz więcej osób. Wygoda i przyjemność płynąca z zakupów online przyciąga do e-sklepów młodzież, studentów, świeżo upieczone mamy, doświadczonych specjalistów i seniorów. Wykształcenie i wiek konsumentów schodzą na dalszy plan - potrzeba nabycia upragnionego towaru staje się najważniejsza. Równie istotna jest możliwość szybkiego otrzymania przesyłki. Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, poniższy tekst jest dla Ciebie.

Dlaczego warto uruchomić w swoim sklepie opcję wys


Dostawa kurierem - poznaj szereg możliwości dla swoich klientów



Handel online wymaga współpracy z dostawcami. Jednak nie każdy przedsiębiorca decyduje się na udostępnienie możliwości zamówienia przesyłki kurierem. Często argumentem, który powstrzymuje ich przed podjęciem takiej współpracy jest przekonanie, że ceny usług kurierskich będą zbyt wysokie dla ich klientów. Tymczasem, śledząc raporty branżowe, widać wyraźnie, że kupujący zostawiają w sieci coraz więcej pieniędzy. Choć cena przesyłki kurierskiej oraz samych produktów jest ważnym czynnikiem wyboru, nie jest przecież jedynym kryterium, jakie kupujący bierze pod uwagę w momencie zakupu.

Najważniejsze korzyści, jakie sprzedający i klient zyskują dzięki korzystaniu z usług firm kurierskich



Często dla klienta kluczowa jest szybkość wysyłki towaru. Zdarza się, że nabywca wybiera produkt z myślą o nadchodzących świętach czy urodzinach bliskiej osoby - wówczas gwarancja, że upominek dotrze na czas jest ważniejsza niż wszystko inne. Usługa kurierska, za sprawą rozbudowanych centrów logistycznych, sprawnie powiązanych łańcuchów dostaw oraz systemu śledzenia paczek online, jest w stanie zaspokoić potrzeby klienta pod tym względem. Za wyborem kuriera przemawia jego skuteczność w realizacji dostawy. Tani kurier jest w stanie przesłać paczkę do klienta w ciągu 24-48 godzin od momentu jej nadania przez sprzedającego. Wielu właścicieli sklepów internetowych, dbając o komfort zakupu swoich odbiorców, oferuje możliwość wysyłki produktu w dniu ich zamówienia, co skraca czas oczekiwania na produkt. Im mniej czasu upłynie od momentu zamówienia towaru do chwili jego otrzymania, tym mniej niepewności i znaków zapytania związanych z transportem pojawi się po stronie klienta. Osoby kupujące w internecie są niecierpliwe i oczekują, że zostaną sprawnie oraz szybko obsłużeni. Nie ma się co im dziwić - w końcu sprzedaż online, z uwagi na swoją specyfikę, ma znacząco skracać czas zakupów i ograniczać przestoje - znane z handlu tradycyjnego - do minimum. Dbając o szybką i bezproblemową wysyłkę produktów, sprzedający zwiększają zadowolenie i satysfakcję z zakupów, co przekłada się na budowanie lojalności wśród odbiorców.