pless.pl - medium nr 1 w Pszczynie

Najnowsze

  • 11 lipca 2019
  • wyświetleń: 358

Jaki rodzaj długopisów reklamowych wybrać?

Materiał partnera:

Długopisy to jeden z najpopularniejszy gadżetów reklamowych na świecie. Są to funkcjonalne narzędzia, z których niemal każdy z nas codziennie korzysta. Charakteryzują się również niską ceną zakupu dużego nakładu i ogromnymi możliwościami personalizacji. Dzięki temu nawet niewielkie lokalne firmy i mali przedsiębiorcy są w stanie sprezentować swoim klientom drobny - aczkolwiek miły - upominek.

Jaki rodzaj długopisów reklamowych wybrać?


Jak wybrać odpowiedni długopis reklamowy, by zadowolić klientów i kontrahentów? Wszystko zależy od miejsca, stanowiska, statutu lub branży. Warto rozważyć kilka najciekawszych propozycji i wybrać tę, która będzie wydawać się najlepsza.

Najtańszy długopis jest czasem najlepszy



Pracownicy wszystkich firm i instytucji powinni mieć stały dostęp do akcesoriów, które mogą zaoferować potencjalnym klientom. Najtańsze plastikowe długopisy oferowane są nawet w urzędach i placówkach mikrobiznesów, dlatego są one świetnym dodatkiem w czasie kontaktu z interesantami. Nie każdy ma przy sobie długopis i gdy przychodzi moment podpisania dokumentów lub wypełnienia wniosku, może pojawić się problem. Jeśli specjalista zaoferuje pomoc i podkreśli, by dana osoba zatrzymała długopis na podobne sytuacje, na pewno zostanie to odebrane i zapamiętane jako miły oraz pomocny gest.

Taki prezent może być dołączony także do zamówień. Każdy lubi dostawać gratisy - zwłaszcza jeśli są one przydatne. Budżetowy model długopisu jest atrakcyjną propozycją, którą miło zobaczyć w dostarczonej paczce z produktami.

Plastikowy długopis to przy zamówieniu hurtowym koszt 40-50 groszy za sztukę. Należy doliczyć znakowanie firmowym logo, które wyniesie ok. 10-30 groszy w zależności od wielkości zamówienia. Satysfakcjonującą ofertę można uzyskać już przy niewielkich nakładach rzędu 1000-5000 sztuk, które prawdopodobnie zostaną rozdane przy okazji najbliższych targów, imprez branżowych lub kampanii marketingowych.

Prestiżowe długopisy reklamowe z linii premium



Klienci i wspólnicy biznesowi są zazwyczaj dużo bardziej wymagającą grupą. Inwestując swoje środki, chcą mieć pewność, że mają do czynienia z profesjonalistami dbającymi o wizerunek i najwyższą jakość. Warto więc zapewnić im prezenty i gadżety, które już na pierwszy rzut oka będą świadczyć o profesjonalizmie.

Ceny długopisów premium zaczynają się od 15 złotych za sztukę. Zazwyczaj ich konstrukcja łączy ze sobą elementy plastikowe z metalowymi, dzięki czemu można wykorzystać elegancko wyglądający grawer laserowy.

Eleganckie zdobienia kontra nadrukowane logo



Do najpopularniejszych metod zdobienia długopisów należą m.in. tampodruk i laserowe grawerowanie. Która metoda będzie lepsza? Wszystko zależy od materiałów wykorzystanych do produkcji długopisu. Zaawansowane firmy jak Opengift.pl oferują wiele wariantów długopisów reklamowych, dopasowując najlepsze sposoby nanoszenia grafiki na elementy plastikowe lub metalowe, by wzór był nie tylko szczegółowy, ale również wytrzymały.

Tampodruk sprawdzi się przy komponentach plastikowych, drewnianych lub metalowych. Polega on na stemplowaniu przy pomocy specjalistycznych narzędzi. Umożliwia nadruk "full color", dzięki czemu logo marki, instytucji lub przedsiębiorstwa będzie prezentować się w pełnej okazałości. Tampodruk jest idealnym wyborem przy modelach budżetowych, nawet dla niskich nakładów.

Grawer laserowy stosowany jest przy produktach metalowych, drewnianych i szklanych. Grafika przygotowana z jego pomocą jest elegancka i bardzo szczegółowa, dzięki czemu długopisy reklamowe będą prezentować najwyższą jakość. Trwałość graweru gwarantuje wieloletnie użytkowanie bez obaw o wytarcie logo, gdyż jest on odporny na czynniki zewnętrze.